Skratta eller Gråta

"Ja du... Ett rättstavningsprogram vore nog inte helt fel i ditt fall. Men det är klart det krävs väl mer än så. Att rätta till ett så trasigt intellekt kräver en helt annan dignitet av åtgärder."

Detta är den senasta kommentaren jag fått på mitt senaste inlägg. Funderat länge på vad man skall säga. Men det är så fruktansvärt talanglöst så jag vet inte vad jag skall säga!! Men jag tänkte jag kunde bjuda Personen på att hamna på första sidan så han slipper försvinna bland kommentarerna. För även om personen är intellektuell, vilket jag varken kan styrka eller säga emot. Eftersom jag inte känner honom/henne. Så verkar det som stor brist på självkänsla och EQ

Och jag har nog hellre EQ än IQ.

För du kan ha löst ett botmedel till Cancer, men vara en väldigt dålig medmänniska ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0