Anonym




En läsare som valt att vara anonym. Vilket antagligen är förutsägbart för denna för denna individ. Har kommenterat att jag är förutsägbar, och inte levererar någonting.

Förutsägbar... Hmmm

Men har faktiskt funderat över detta begrepp ibland. Vissa saker tycker man är så sjukt förutsägbara och självklara. och ibland undrar man om man egentligen har någon talang eller egentligen levererar nått. Eller är det bara så att man kan det man gör helt enkelt. Och självklart för dom runt omkring kan det man gör, så blir det förugtsägbart, Men för den som inte kan blir det ju en ny kunskap.


Och sen har vi människor lätt att glömma det som just är självklart..

 Därför är jag gärna förutsägbar! Är det någon som har glädje av det jag skriver och gör är jag nöjd...

Och det står jag för och skriver under...

JAG ÄR INTE ANONYM :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0