Reklamfri Zon...

Ja då har jag befriat mina läsare från reklamen... Tröttnade på den och uppgraderade mitt konto så att det blev reklamfritt.

Annars finns det nått som är helt reklamfritt nu för tiden. Jag skall erkänna att jag stör mig grymt mycket på all reklam i Tv t ex. Äger ingen tv p ga alla reklamavbrott. Samtidigt ser jag det som företagare som en otroligt bra kanal att nå ut med sitt budskap, stärka ett varumärke osv.

Så det vore ju helt klart fel av mig, och bevis på dubbelmoral att påstå att jag är helt emot reklam (även om jag gärna slipper den)


Men som sagt, nu har jag ivf betalat för att ni skall slippa banners och annan reklam. Hoppas ni uppskattar detta.

Det enda varumärke som jag kommer att pusha för här,
kommer att vara varumärket Mr Slick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0