En helg och ett par dagars vila...

Då är jag tillbaka i cyberspace igen... Efter en spelning på Nivå. Skall försöka att bli bättre på att uppdatera er var jag spelar. Kommer nog befinna mig på Nivå ett par helger i månaden framöver, återkommer med datum. Nu på Lördag spelar jag i Ulricehamn på ett ställe som heter Pluto. Ni är alla hjärtligt välkommna!

Annars har jag tagit ett par dagar vila, befunnit mig på Öckerö och beundrat havet. Känns som sommaren är i antågande, men man vet ju aldrig.

Vill ta tillfället i akt och rekmondera en ny blogg här i bloggsvergie. Min gode vän Peter Siepen har idag börjat att blogga och ni finner hans blogg på adressen:


image1


nightlife.se/CirkusSiepen


Det var allt för nu, på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0