Back in Gbg,Park Elite hotel (mitt andra hem) & Tanklocket!

Ja då har jag vart och underhållit männskorna i Ulricehamn. En trevlig kväll, lite tunnt i publiken och lite Dubbla budskap ibland. Men annars helt ok.



image22
Tänkte komma till det jag har utlovat, ivf börja förklara. Jag sa i tidigare inlägg att det jag håller på med just nu mest i mitt liv är att hitta tanklocket. Och vad jag menar med det, är efter ett väldigt tufft år så känns det som man har inga energireserver. Därför försöker jag fylla på energi, men även fast jag är med om en hel del roliga saker och positiva upplevelser så känns det inte som det går in alla gånger. Så även om jag hittat tankstationer.

image23




Så har jag inte alltid hittat tanklocket helt enkelt. Lurigt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0