Finns det bara yta...

Har precis skummat igenom lite mer eller mindre poppulära bloggar här på blogg.se och på lite andra ställen. Mycket unga tjejer med modelldrömmar. Fotobloggar, Modebloggar, inredningsbloggar. Sen en del med bara massa trival info som jag brukar kalla det. Nu skall jag.... Nu har jag osv.

Efterfrågar bloggar som skapar debatt. Då menar jag inte, jag såg en kille på stan som köppte kläder på Dressman. Även jag kan hålla med om att de är ett ite dåligt val ;-)

Jag älskar kläder. Har precis börjat använda ögonskugga. Men jag klär mig inte för att dölja min personlighet. För mig är det en personlighet som jag inte kan hålla inne. Skulle du lägga mina kläder på en bänk på avenyn i Göteborg. Så skulle folk veta att det är mina. Medans med många andra´s skulle det bara var ett par plagg....

Men för mig är det inte viktigast hur du klär dig. Vad du får för poäng på ett iq-test. Utan hur du behandlar dina medmänniskor.

Du kan vara en person som har tagit fram ett botmedel till Cancer, men vara en avskyvärd människa ändå

Kommentarer
Postat av: Tjejen

Det finns alltid mer än bara yta, man måste bara skrapa lite på den.

2008-06-11 @ 21:35:40
URL: http://enbartord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0