Börjar ana ett mönster...

Tillbaka igen i på bloggen. Måndag och tisdag är min helg har jag kommit fram till. Slappar och gär verkligen så lite som möjligt. Bloggar inte heller har jag märkt. Skönt faktiskt att ha ett litet mönster. Även det långt ifrån alla veckor är så. Frilans tillvaron är ju sådan. Men då jag haft ett väldigt tufft år. Så är det väldigt skönt med lite rutiner, vilket skall vara bra sägs det med!

På Fredag står jag Igen på Nivå,  BARA FÖR DIG , och spelar PARTY musik. Det du väljer från menyn, spelar jag. Precis, en meny har även vi Dj´s Precis som en restaurang, har valt en specifik meny. Har varje nattklubb valt en meny av musik. Och därför är det så att en Dj säger att jag kan inte spela den låten här. -Ja men det är ju den hetaste, bästa, alla kommer dansa, jag kommer hoppa, visa brösten, slå dig om du inte spelar den osv... Men det funkar inte så! Grekisk restaurang, grekisk meny. En självklarhet för ALLA. Precis så självklart borde vara att en Dj har en Meny att följa med....


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0