Systemskifte!!

Skulle kunna skylla mitt dåliga bloggande på en icke fungerande dator. Vilket inte skulle vara helt inkorrekt. Men inte heller hela sanningen. Det beror på en stor dos tankspriddhet.

Men idag har det ivf skett ett systemskifte i mitt liv. Min gamla PC har inte helt dött, men ligger inne för intensivvård och är inte den stabilaste arbetskamraten för en Dj. Så idag har jag Som varit PC användare i över 15 år gått över till världen jag hånade på min högstadietid (förlåt Anders Näslund) Och blivit Mac användare


Detta är numera mitt nya arbetsverktyg!!!

Kram o Hej


Kommentarer
Postat av: Helene

Grymt, kan vara det skönaste byte du någonsing gjort. Gjorde helt klart mitt liv lite bättre!

2008-07-20 @ 21:21:33
URL: http://helene.hjelmvik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0