Joel & Sohan

Finns risk att detta inlägg kan verka blödigt... Och vara regisserat av Extreme home Makeover... Eller Aron Sorkin....

Men jag saknar er.... Ni är två klippor som alltid funnits där... Även när mina problem varit helt självförvållade.

Sohan är ju mer än femtio mil bort som, sjukt långt bort... Och han bodde jag ju ihop med. Så det blir ju sjukt tomt.

Joel är en vän som följt mig hela livet. ibland har det gått månader emellan man har pratat. Ibland snackar man varje dag.

Dom här två killarna är mitt hopp om att det finns godhet. Nu blir det stora ord men det är ni värda!

Joel befinner ju sig i sthlm, och det är ju egentligen inte så långt bort.  Men det blir ju inte att man tar den där spontana fikan.

Sohan befinner sig i Oman. Dit blir det verkligen inte att man tar en spontantripp. (skullle nån göra det iofs, så är det ju jag)


Så med detta inlägg vill jag skicka GLÄDJE & KÄRLEK till er båda.


Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Christofer

Vad är grejen med alla punkter?
Så har väl inte Ann-Marie lärt dig att du skall göra.

2007-09-24 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0