Hur hanterar jag det här...?

Körde som sagt var natt senast igår.... Och för första gången kändes ok. Visst finns det fortfarande en klump i magen. Visst är det sjukt jobbigt många gånger när jag passerar olycksplatsen.

Men det kändes jämfört med dom andra nattpassen som det var på väg åt rätt håll.

Fick en rast och bestände mig för att gå in på den lokala krogen (trubaduren). Hade ett par ärenden där inne. Plus att dom bjuder alltid på kaffe. Skall Dj:a där under hösten. Så jag ville prata med ägaren...

Då visade sig att flickvännen till Peter, som jag körde på. Var där. Hennes bror som jag inte visste vem det var. (Och hade inget tydligt ansikte på henne heller egentligen i huvidet.)  Kom fram till mig och bad mig att gå därifrån. Och eftersom jag inte visste vem han var, ifrågasatte jag en för mig främmande kille varför han ville att jag skulle försvinna. Då han förklarde vem han var, och han och hans syster inte ville se mig.
Jag förstod och sa att jag skulle gå... Började gå ut från krogen. Först från det rum som dom befann sig i. Och när jag var på väg ut från det andra rummet så blev jag stoppad av en bekant och bytte ett par ord med henne. Då kommer dom in i samma rum som jag igen och han kommer fram till mig igen och säger. Kan du inte gå härifrån. och jag förklarar att jag är på väg. Och medans vi pratar kommer hans syster och börjar putta och slå efter mig och säger försvinn härifrån....

En mycket jobbig upplevesle som jag inte vet hur jag skall hantera...


Så just nu är jag inte på topp...


KRAM

Kommentarer
Postat av: Marlene

Babe, du vet var jag finns om du bara vil "hänga" någon dag!!! Känner med dig...

2007-09-17 @ 22:50:18
URL: http://thedoll.webblogg.se
Postat av: Christofer

Shit. Det där var tråkigt att läsa. Vilken rysare.

2007-09-18 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0