Verklighetsflykt

Mycket av det vi har i dagens samhälle används som nån slags verklighetsflykt. Eller så är det jag som är i den positionen i livet just nu och uppfattar det så. I varje fall krog och underhållnings branshen, utan att veta om det i bland. Är ett ställe folk går för att försvinnna bort en stund.

På ett sätt tycker jag att det är bra att den funktioen finnns. Och det är ett av perspektiven jag har i åtanke när jag själv är arrangör av ett evenemang. Men som allt får det inte missbrukas. Och det här gör ont att skriva, men där tror jag att jag har hamnat just nu.

Det har blivit allt för lätt att stoppa huvdudet i sanden. (ångest)

Skall verkligen försöka att ta mig ur den här svackan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0