Lite kul, men ändå sjukt pinsamt...

Trodde aldrig att jag skulle ha en blogg. Men har kommit på att det är en bra plattform att "visa upp sig" på.

Så ur  ett rent komiersellt syfte är jag grymt nöjd, och säger varmt välkommen till Mr Slick´s blogg!!

Sen finns det ju en stor del av mig som tycker et här med bloggande har blivit en liten för stror fluga.... Alla gör det och skall göra det. Och den delen av mig tycker det är sjukt pinsamt

För varför är det så sjukt intressant att läsa saker om andra och deras liv egentligen. För i många fall är det ju trival information som florerar på dagens bloggar. Eller är det de egentligen?

Jag tror att det är ett behov som både bloggaren och dom som läser har, och inte tillgodoser i vardagen. För vi pratar ju knappt med varnadra längre. Ingen har tid. Inte att prat klart. Lyssnade på P1 i bilen häromdan, handlade om ett program som dom hade gjort. Där man hade tagit en gäng människor (väl utvalda iofs) och låtit dom spendra en helg i ett torp långt ut i skogen utan radio, tv, internet eller nått medie överhuvudtaget....

Och nu interjuvade dom deltagarane ett år efteråt och frågade vad dom minns och intryck från tid där....
Och en av dom sa, det mest underbara var att man hade tid att prata klart!!

Så välkommen till min sida där jag tänker prata klart!! Både om trivala och kankse mer vettiga ämnen.

Kommer även finnas lite kalendarium om vad som händer i mitt liv, vart jag uppträder osv..

Kram sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0